Burlesque





Var och såg Burlesque på bio igår! Så jäkla bra!!! Å alla var så jäkla snygga, och JAG VILL OCKSÅ!!! Den här var den mest "burleska" bilden jag hittade ;) Å grabben i filmen skulle man gärna mumsa lite på!!! Haha, sköna kommentarer från de andra i sällskapet när dom sa att "nej en sån snygg kille skulle man inte vilja ha för då skulle man ju inte få behålla honom typ." (och alla har pojkvänner:P) Då är ju jag å Sara helt klart snyggast av oss som var på bio eftersom varken hon eller jag har pojkvän, tyckte det var en bra slutsats! ;) ;)

Summa summarum, en ashärlig kväll flickor!!! :D Massa kärlek till er alla!!! Ni är faktiskt snygga ni också fast ni har pojkvänner ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0