Vi fick geléhjärtan på jobbet idag i en skål till fikat, det var gulligt tycker jag!:) Å jag är bara så glad att jag faktiskt är singel en dag som denna:) Många tycker det är skitjobbigt att vara singel på alla hjärtans men jag tycker att det är skönt, slippa massa press och sånt. Jag tycker ju egentligen att det är komersiellt jävla skit, hur det än är så känns det ju som att det är något krav på att man ska få massa uppmärksamhet på nå vis. Jag har vänner som jag älskar alla dagar om året och jag känner mig så lyckligt lottad! Tänk att jag har massa vänner som tex läser min blogg för att dom vill veta om mig och bryr sig om mig. Sen finns det säkert dom som är inne här för att snoka också;) Men det gör inget :) Tack till ER alla underbara vänner som finns i mitt liv!!!!! Och tack Sara för det supergulliga kortet!

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

DU ÄR BÄST!!!!

2011-02-15 @ 19:18:50
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0