Härliga vecka!

Igår tränade jag första gången på mitt nya schema och det var såå jobbigt! Vet inte om det är för att det är nya övningar för kroppen eller om detta schema faktiskt är hårdare. Jag tror lite på det sistnämnda, instruktören ville nog ge mig nåt att bita i! Usch mina ben kändes som stora köttklumpar. Jag körde kårt med styrka + att jag körde 10 min cross och sen avslutade jag med 30 min löpning! Nu har jag tränat fem av de sex senaste dagarna så ikväll bokar jag in VILA!

Den här veckan har jag så mycket skoj planerat, varje dag händer det något!! Fika, dejt, träning, biobesök, arbetsintervju, Jillan på besök, AW, träning, fest! =) Jag bara älskar såna här veckor! Ikväll blir det fikadejt med Frida och Sara efter jobbet, MYYYS!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0