Helgen!! :D

Det har varit en bra helg denna helg! Startade med AW på BMB med Emma och Mirja. Bra med folk ändå och Du Och Jag spelade. Vi snackade en del med tre grabbar som var där, trevliga pöjkar :) Ena killen vet jag vem det är och  har alltid tyckt han ser bra ut, tyvärr tror jag han har flickvän, och dessutom har jag kallat hans förra flickvän för hora. (ooops) Fast det vet jag inte om han kommer ihåg. Jag frågade Mirja och Emma om någon av killarna var intressant. Mirja tyckte han som jag tyckte och Emma en annan, men jag fick grönt ljus för vem jag än ville ha. Haha!! Och som sagt så var ju han jag tyckte var intressant antagligen upptagen! Sen vet jag inte om det var någon av dom som egentligen var intressant, men då fick jag en utskällninga av Emma som tyckte jag var dum som kunde avfärda tre mycket trevliga killar fast jag knappt träffat dom. Mmm, skulle kunna bli bättre på den biten kanske :P nog om det...

Lördag, träning på förmiddagen. Sen en sväng till systemet och affären och sen hem och fixa fin för kvällen. Födelsedagsfest hos Sara. Mycket trevligt! :) Sen blev det taxi ner till BMB. Dansa gärnet och hade det jättekul. Jag gick till DJ:en och önskade "Åh Sara, kom ut ikväll" i Saras ära, men den spelade han aldrig :( Avslutade kvällen med kebab på Saffets, tänkte att det var smart att äta ordentligt eftersom jag skulle träna dagen efter och instruktören sa att jag skulle äta och dricka (vatten) ordentligt om jag skulle träna efter fest, så bäst att lyda :) 

Söndagen, åååå så fint väder, så härligt! Bjöd över min själv på frukost hos mamma och pappa. Sen satt jag och kollade igenom och redigerade lite bilder och sen var jag och tränade med instruktör. Sen blev det soffmys. Då tappade klantiga jag en macka med björnbärsmarmelad upp och ner på min vita filt så nu ser det ut som nån har mensat på den.

Tack alla inblandade för en toppenhelg!!!!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0