Modigt ändå!

I lördags gick jag förbi en två månaders kö för instruktör på gymmet samt depositionsavgiften. En kille i receptionen måste ha hört att jag frågade receptionisten efter tid och och ropade sen efter mig och erbjöd sig att jobba en timma extra på söndagen efter eller innan hans andra instruktioner. Klart man inte tackar nej till det! Snäll kille tänkte jag!!:) Slippa vänta i två månader!! (måste ha varit för att jag är söt ;)

Igår var jag där iallafall och fick ett nytt pass. Gick och stretchade, plockade mina saker och när jag höll på att sätta på mig skorna kom han tillbaka, gav mig en lapp med ett namn och ett nummer och sa åt mig att jag kunde höra av mig om jag hade lust att hitta på något. Det var väldigt modigt av honom att göra så tyckte jag!! Speciellt när min mamma stod precis bredvid mig då. Det är inte varje dag man blir tillstucken ett telefonnummer heller :P Nu är ju frågan, what to do?!

Vet inte om det är riktigt min typ av kille men känner att jag kanske borde messa och tacka iallafall för att han var så snäll och gav mig en extratid! Men mamma tycker att jag kunde ge killen en chans iallafall, åtminstone EN träff. Hmm, får fundera på den. Problemet är väl att jag kommer ju inte kunna låtsas som ingenting eftersom han kommer ju vara på gymmet lite då och då!.... Man kanske får lära sig träna på Björnövägen ändå haha!!! :P Mamma sa direkt att hon INTE vill vara på björnövägen, men det är nog mest för att vara dum mot mig!


Kommentarer
Postat av: emelie

Do it!! :-D fan va kul å va modigt av honom! Vad heter instruktören?finns ju liksom inte så många:-P man kanske vet vem de är :-D såå fin på bilderna. Skitsnygg!

2011-02-07 @ 18:15:51
Postat av: Emma

DU LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ju görat!!!!! KVINNA!!!!!!!



Håller med emelie jätte fin på bilderna<3

2011-02-07 @ 19:18:03
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du lääääääääär ju gört!!!! KVINNNA!!!!

Håller med emelie jätte fin på bilderna<3

2011-02-07 @ 19:22:48
URL: http://blogg.se
Postat av: Stora L

Det är klart att ni ska ta en dejt. Om han inte verkar mer intressant efter det är det ju bara att strunta i honom. Men han kanske är ett riktigt klipp!? Och ni har ju redan en sak gemensamt, träning...

2011-02-07 @ 22:59:21
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Salisen

Date date date dattee :D klart du ska gå!! :)

2011-02-08 @ 10:27:44
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0