Soooova!!!!

Måndag idag! Och jag är så gräsligt trött!!! Det blev lite lite sömn natten mellan lördag och söndag, men det var det värt! Däremot gillar jag inte alls att jag inte har kunnat sova inatt! Whyyyy??!!! :( Jag har bara legat och vridit på mig och stirrat ut i tomma intet. Till och med "pigg" när klockan ringde för att man inte sov så djupt! Just nu är jag illamående för att jag är trött. Och måndagar är det ju träningsdag, men det finns ingen chans att jag ställer mig på ett löpband för då kommer jag svimma :S Men jag ska nog ta mig dit en stund iallafall och bara styrketräna lite, för jag har så jäkla ont i axlar och nacke, antagligen eftersom jag sovit dåligt. Eller så är det just därför jag har sovit illa, för att jag har haft ont. Känns som att jag har typ feber, för det värker i kroppen. Skit samma var det väl, men lite träning ska jag se till att det blir, annars somnar jag ju klockan sex i soffan och då vaknar jag väl klockan tio och så blir det samma problem denna natt:)

Det händer lite kul grejer denna vecka! Imorgon är jag ledig :) För jag måste ju ta ut några semesterdagar! :) Ska bli lite skönt faktiskt :) Då blir det nog lite träning mitt på dagen! LYX! Å på fredag är det ju AW med Rydell&Qvick!!! :D Och då hoppas jag att Jill kommer hit och jionar, det vore väldigt skoj. På lördag... hmm, då kanske jag skulle ställa till med lite förfest hemma hos mig om det går som planerat ;)

Puss! Zzzzzzzz :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0