Tack!

Tack för dom fina kommentarerna på mitt pruttinlägg här om dagen, det värmer så mycket ska ni veta! <3

Nu på morgonen har jag suttit och tackat för alla gratulationer på fb, haha kul att man helt plötsligt har så många vänner! :P Men ändå jag har ju inte så många där som inte är mina egentliga vänner. Fick typ 80 skriftliga grattishälsningar igår över fb och sms. Helt galet!!! Kanske gör jag något rätt då ändå?! Jag blir liksom jätteglad för varenda ett!!

I söndags var jag och Emlan ute på en fotoshoot på Åsby Skanzen. Väldigt roligt men väldigt kallt också. Ska se när jag hinner in och kika på bilderna och se hur dom blev :) Emma hjärtat är ju finaste tjejen så dom kan inte ha blivit annat än bra!! <3

Ikväll hade jag tänkt träna, men eftersom jag stressade iväg igår på min födelsedag och gjorde det så tycker jag att jag kan få vara hemma ikväll. Jag är inge sugen på att stressa iväg idag också utan känner för att faktiskt få kika på en film, det var ju hur länge sen som helst! Ta det lugnt och mysa lite. Kanske köper med mig lite sushi hem. Vardagslyx!! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh du är finast<3

2011-02-01 @ 19:48:53
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0