Torsdag

Bra dag idag! :) Jobb jobb och sen dejt med löpbandet. Blev 45 min löpning, totalt 65 min på bandet =) Fast jag blir ibland lite uppgiven, igår hade jag en sån dag, jag tycker att jag är duktig och tränar men jag tycker inte att det ger nåt resultat alls. Tränar jag inte tillräckligt hårt? Lallar jag bara runt? Ibland känner jag bara för att moffa massa pizza och skita i att träna för det spelar ju ändå ingen roll! Visserligen tränar jag ju för att hålla mig hel och frisk, men typ lite resultat vill man ju ändå ha!

Fast jag vet inte vad jag vill ha för resultat heller... det är nog mest bara magen jag stör mig på... den vill liksom inte bli fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0