Önskelista hos pojkvän - A girl can wish! ;)

  • Ha utstrålning som träffar mig
  • fysisk, kramig
  • Charmig
  • i mina ögon attraktivt utseende
  • fräsh
  • glimten i ögat, fina ögon
  • glad och positiv
  • trygg och stabil
  • över 1,85 lång (okej iallafall över 175)
  • ärlig
  • smart
  • omtänksam mot mig
  • Medveten STIL
  • Medveten klädstil
  • trogen
  • vara stolt över sin tjej
  • Bra värderingar
  • Vuxen
  • kunna kommunisera
  • godhjärtad
  • jag ska kunna få honom att skratta
  • lättsam
  • bra på att kyssas
  • ha humor
  • plan med livet
  • Vilja ha kul ihop med mig
  • pusha mig till att bli bättre
  • generös med kärlek
  • inte svartsjuk! men ska bry sig
  • gärna idrotta lite
Sist men inte minst Klicka med mig! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha bra att du sänkte längen iaf till 175. ;) då är vi nöjda! bra lista!!

2011-02-12 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0