Vilken dag!

Idag har det varit full rulle kan man säga. Klockan fyra sa jag och Åsa "Nu går vi hem", men det kunde vi ju naturligtvis inte:P Fick lösa tusen problem och telefonen ringde konstant (mer än vanligt) om alla möjliga olika saker. Morgondagen Motala, måndag Karlskoga, Soliditet Karlskoga, Näringsbilaga Motala, lördag Motala, lördag Karlskoga, morgondagens Karlskoga, Näringsbilaga Karlskoga, måndagens Motala, Soliditet Motala och så fortsatte det hela dagen, i en enda röra. Jag ska ge mig en regäl klapp på axeln imorn om det inte har blivit ett fel i tidningen:) Men om jag får ge beröm till mig själv så är det just sånt där jag är jävligt bra på. Ha flera saker igång samtidigt och ha stenkoll på allt! Så enligt min vetskap så ska inget vara fel :) Mer än att jag fick lämna över till chefen när jag skulle hem, för dom inte vill ge övertid. Och DET gillar jag inte. Jag vill ha kollen själv!

Fortsatte i samma tempo hemma, lagade mat och åt, fixade lite solbränna, färgade håret och dejtade löpbandet på gymmet! 5km löpning med mensmage, tungt och jobbigt men så skönt. Känns som man rensar ut slaggprodukter. Idag tredje gången gilt, kände jag mig värd en bar :) Nu ska jag ta mig isäng, det är ju en dag imorn också! :D

Förresten, jag sökte ett jobb idag som jag så gärna vill ha!!! Det är inom promedia så isf kommer jag inte flytta mig så långt, men oj vad jag vill ha det! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0