&%/#83&(/"/)(/%#!#€ å skiiit!!!!!!!!!!

NU ÄR JAG BARA SÅ FRUSTRERAD OCH ARG OCH JÄVLIGT IRRITERAD!!!!!!! Å vad brukar jag göra då, jo jag brukar TRÄNA! Men vad gör man när det är just det att man inte kan träna och allt skiter sig???! Just nu är jag i upplösningstillstånd och vet inte vart jag ska ta vägen. Jävla skitbandy och hockey och allt sånt piss, och jävla skitfriskis på Björnövägen, och JÄVLA SKITVÄDER!!!!!!! Jag kände att jag ville träna idag för att jag inte tränade igår, men eftersom jag ska iväg till klockan sju på annat så fick jag lov att bara ta en kortvända, men jag tänkte, bara jag får stå på ett löpband ett tag så är jag glad. Jag klär på mig träningskläder och kollar på klockan, och räknar ut att jag skulle hinna vara på gymmet bara en halvtimma... så då suckade jag, tog av mig kläderna igen. Sen tittade jag på klockan igen och insåg att jag hade räknat fel så jag skulle ju hinna vara där i ca 1,5h. Och då klär jag på mig igen, och har nu missat en del tid. Åker till Rocklunda och halvvägs dit så är det så JÄKLA mycket trafik. Såklart nån jävla skitmatch på ABB-arena. Jag hatar det där, så fort dom har nåt skit där så är det ju helt omöjligt att komma fram och in till parkeringen och om man väl kommer så långt så finns ju ingen plats! Kan dom inte skicka ut nåt jävla brev eller nåt när dom tänker ockupera hela jäkla anläggningsområdet!!! JAG BETALAR FAKTISKT FÖR ATT KUNNA TRÄNA DÄR OCH DET HÄR ÄR FAKTIKST INTE OKEJ!!!!! Jag tänker att jag ger Björnön en chans så jag tar mig dit. Och det var ju också ett jävla ställe, helt ologiskt och fullt på hela parkerigen och folk parkerar som idioter! Men jag hittar sen en parkering och tar mig in. Väl inne så finns det ju inte nåt band ledigt så jag lackar ur helt och går ur lokalen, ut till bilen och tar mig hem, för jag har inte tiden kvar att vänta heller. Skitparkering var det där eftersom man helt plötsligt och OLOGISKT kom till en enkelriktatskyllt men den sket jag i för jag var ville bara bort från skiten och kände inte för att en skyltjävel skulle få mig att då vända och ta mig till nåt annat skitstället där jag inte ville vara. Hade det inte varit sånt jävla skitväder så kunde jag ju ha sprungit ute men inte då, nu finns det ju INGET jävla sätt för mig att få ur mig all frustration. Vill slå på nåt, kasta grejer.... men räknar ett.... två....tre....fyra...fem..... andas... sex... sju.... åtta....andras.........!!!!!

men det hjälper inte!

Nu måste jag iallafall in i duschen så jag kan ta mig iväg snart...

Kommentarer
Postat av: Stora L

Låter som om du har haft en skitdag! USCH! USCH för sånna dagar! Hoppas imorgon blir lite bättre så du får vara ditt vanliga glada jag, och att solen lyser på dig, och att du hinner och kan göra allt du vill imorgon!

2011-01-16 @ 23:20:41
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Emelie

Andas helenaa!! <3

2011-01-17 @ 11:13:12
Postat av: Salisen

Hallååå dax att uppdatera nuu :) du får sluta jobba på dagarna å sluta träna å springa på kvällarna så du hinner blogga ;)

2011-01-20 @ 20:39:07
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Daaaags för uppdatering!!!

2011-01-21 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0