God natt mina vänner zzzzzzz:)


Ibland är man bara så trött och sängen bara så jäkla skön:) Ikväll längtade jag verkligen dit! Klockan ringde 06.15. Drog till Romme med pojkarna och åkte bräda. Sen tog jag mig hem till Sara med Emmax2 och sen vidare på fest. Så skönt att jag valde att vara nykter och köra. Men det kan fortfarande hända saker, ikväll när jag skulle ta ett kliv över soffkantan SPRACK mina byxor!!! :O jag och Emma skrattade så vi höll på att dö. Så nu har mina favvobyxor gjort sitt:´(God natt allesammans, nu ska jag sooova!! Så JÄKLA skönt! Imorn ska jag nog göra god mysfrukost! Te och färska scones med björnbärsmarmelad och färskost :) Mums

Kommentarer
Postat av: Emma

Allstå jag höll verkligen på att dö av skratt!!! ärligt talat!

2011-01-16 @ 10:13:03
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Stora L

hahah! Inte illa att festa nykter så brallorna spricker!

2011-01-16 @ 14:22:12
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0