Gott nytt år!!



Igår (och idag) firade jag nyår med mina kära vänner. Det var en lugn tillställning och mycket trevlig!!! Eftersom jag är så förkyld också så passade det mig utmärkt att inte vara på någon brakfest, för jag orkade knappt med denna:P

På nyårsmenyn!
Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Helstekt vitlöksspeckad fläskfilé marinerad i sweet chili, hasselbackspotatis och rödvinssås
Efterrätt: Vit chokladmousse med hallon och kiwi.

Det var så fantastiskt gott som det lät!! :) Vid tolvslaget var vi på Nickes balkong, och eftersom han bor på 9:e våningen så har man väldigt bra utsikt över alla fina fyrverkerier i stan! Tokmysigt! Efterråt blev det lite te/kaffe och lite ostbicka med ost och salami, också mums! Jag hoppas att mina vänner på andra sidan stan också hade en trevlig nyårsafton!! :)

Idag mår jag som igår typ... kan knappt andas och är allmänt trött. Jag är iallafall inte bakis som halva jordens befolkning säkerligen är idag hihi :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vilka fina bilder du har tagit gumman! älskar dom med glasen!

2011-01-01 @ 18:38:44
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0