Kärlek och andra droger!

Ikväll är det mooooviedax! Ska på bio och se Love and other drugs. Ska bli SÅÅ mysigt. Har varit lite dålig på att vara social just nu, både här på bloggen (om man nu kan vara social här, men ni fattar vad jag menar) och i verkligheten. Har inte funnits så mycket tid... Känner att det är dags att peppa till lite. Känna att man lever liksom :) Jag har kommit igång med träning och såna saker efter jag var sjuk där över jul, men sociala suget är inte tillbaka än, behöver nog ut och festa lite och få smak på det roliga! Jag hoppas ni vill festa med mig på lördag! För övrigt behöver jag LJUS och VÄRME!!! Man känner verkligen att kroppen har tagit stryk av att det har varit mörkt så länge nu. Idag är det dock SOOOOL!!!! :D Men jag vill ha värme också. Jag önskade att jag hade någon som ville och kunde följa med två veckor till Thailand eller annat varmt ställe, för jag VILL SÅ gärna åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0