Men åh!

Som att förkylning och halsont inte räcker, så har jag nu även blivit magsjuk, eller så har jag ätit nå konstigt... jag har iallafall mått illa och kräkts och varit kass i magen sen igår ikväll. Vid tre inatt bestämde jag mig för att jag nog inte skulle kunna gå till jobbet så jag ställde om klockan till åtta så jag skulle kunna sjukanmäla mig. I morse var jag upp och gick en sväng i lägenheten började kallsvettas, satte mig ner på badrummsgolvet och svimmade en stund. Inte helt på topp nu alltså. Sätter mig själv i karantän ett par dagar! Behöver vila...

Men liten parantes som jag upptäckt nu är att vara magsjuk är inte så trevligt, men nu kan jag jämföra, att vara FYLLESJUK som jag brukar kunna vara är VÄRRE än att vara magsjuk. Då känns det verkligen att man har GIFT som vill ur kroppen och man vill bara dö, nu känner jag mig iallafall inte hatad av mig kropp på samma sätt:) Så tänk på det när ni ber mig shotta nästa gång! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0