Pingla

Idag var en kollegas 27-årige son upp på jobbet och stod och snackade med henne precis innan lunch. Jag sitter ju med ryggen mot henne så jag tänkte ju inte så mycket på det och gick på lunch. Men sen efter lunch kom hon fram till mig och sa att hennes son hade frågat vem jag var och att han kallat mig en "riktig pingla" :P hihi:) Jag har ju inte kännt mig med i matchen alls sen typ efter juldagen så jag bara suuuger åt mig av det lilla fina ordet!! Jag behöver fan ta mig ut, som inte är jobbet eller gymmet, så jag får sminka, fixa till mig lite, klä upp mig lite, så man får känna sig lite attraktiv nån gång! Och visa mig mig själv från min bättre sida:) Haha tänk vad lite upppiffning, smink och högklackat kan göra för välmåendet. Å nu fick jag värsta suget efter att få ha högklackat! Högklackat is the shit ibland!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det är ju ganska mycket just nu! Känns som jag inte gör annat än att jobbar! Det är lite tungt men det blir väl bättre sen hoppas jag! Efter fjällen som jag är galet pepp på!!!!! Det kommer bli kanon!

2011-01-27 @ 17:39:47
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Stora L

Woho! Go Helena!

2011-01-27 @ 21:45:55
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0