Soppatorsk

Det är nå fel på mig (haha för att jag har en lugn lördag). Jag har fått helt motorstopp sen 2010 slog om till 2011. Känns som att jag inte har varit ute på ett havår, men om jag tänker efter så var det ju bara två veckor sen:P Jag var ju trots allt ute på juldagen. Men jag har ju inte tränat heller sen typ då så jag antar att det är därför som det känns så. Två veckors lugn och ro och det känns som att jag har lagt av helt med allt. Men partysessan kommer snart igång igen ska ni se :) Känns konstigt att vara hemma en lördagkväll, men jag hade ingen egentlig lust att gå ut, och det är ju konstigt i sig. Jag har suttit och pysslat lite med bilder och så istället. Det tar ju sån tid allt så fort man sätter sig lite i photoshop så försvinner typ fyra timmar. Man kanske skulle träna imorn så man förtjänar att gå ut och parta lite snart :)

Sessan vilar bara lite men snart så drar hon kickar hon igång partyåret 2011. SÅ taggad!!!! (ja snart taggad iallafall):P hihi egentligen är jag faktiskt väldigt taggad och sugen på att gå ut, men jag är för lat just nu för att göra nåt åt det! Jag har ju faktiskt haft 120 i aktivitet de senaste två åren, så ett par veckor kan man väl ändå få vila innan nästa galna år drar igång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0