Tillbaka på jobbet!

Fan va skönt det är med rutiner igen!!! Jag är nog en rutinmänniska som trivs bäst när saker är "som det ska" Jobba, träna, umgås med vänner, festa. Jag trivs bäst när det är 120 i tempo. Två veckor när jag inte har tränat och en vecka av dom så har jag inte heller jobbat. Matrutinerna blir knas, sovrutinerna blir knas... Jag är inte mig själv då... Men nu jävlar drar hon igång igen!!! :D Måste bara storhandla också någon dag så jag har ordentlig mat hemma! Jag tänkte att jag skulle vila från träningen tills jag blev helt frisk, så jag hade satt idag som startdatum (typ som alla andra) Men eftersom jag ville vara lite bättre än jag tänkt så tjuvstartade jag och var och tränade igår redan!

Idag blir det jobb, äta träna! Back in bussiness!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

120 tempo är bäst!

2011-01-10 @ 19:07:50
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0