TRÄÄÄÄNA!!! :D

Vill bara säga innan jag går och lägger mig: fan så skönt det är att träna! Det bara är så. Och idag trodde jag att det skulle vara skiiiitmycket folk, men det var inte mer än vanligt. Tror alla var i ABB-Arena. Men fan så svag jag är nu, orkar typ inget, det är lite tråkigt, men det är bara att träna på så blir jag väl kanske starkare. Blev lite Cross och sen sprang lite på löpbandet också. Så skönt! Men jag måste ha NYA SKOR!!! Det skaver satan! Oj nu blev det längre inlägg än jag tänkte mig:P NU MÅSTE JAG SOOOOOVA!!! :D Lycklig flicka.

Jo förresten, en sak till, det var lite kul, idag var jag in en snabbis på Intersport. Först kollade jag bara lite på träningsgrejer Efter ett tag så frågade han som jobbade där om det var dags att börja träna nu och jag sa att jag hade tränat länge. Han lös upp och sa att jag var typ den första idag som tränade redan och inte skulle "dra igång" nu. Jag förklarade att jag undrade om jag skulle orka tränas med alla nystartade träningsmänniskor och då sa han "klart du ska! du ska ju gå dit och visa upp hur man ser ut om man brukar träna". Haha, kändes som en komplimang! Sen konstaterade vi båda att det skulle dröja typ sex veckor så tröttnar dom:P Sen skulle jag köpa en typ uppblåsbar ståplatta, tänkte att man kunde typ steppa på den. Haha, då säger han som står där att "Om du kommer på hur man ska använda den här och varför den skulle vara bra får du komma in och säga det. Du får 30 dagar på dig att prova och sen lämna tillbaka om du inte hittar nåt bra" Hahaha, en försäljare som säger att han inte fattar vad den ska vara bra för. Så kul! :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0