Abstinens

Helt sjukt vad jag har blivit kärlekskrank nu. Helt plötsligt har jag behov av närhet som jag inte haft förut. Typ det enda jag tänker på. Tror att det är för att jag har semester och har gått ner i varv nu och då börjar känslor komma lite smått. Asdrygt är det! Jag vill få kramas och pussas och så. Och så hjälper det ju inte till att det är kärlek i luften. Två bröllop och folk som visar massor av kärlek överallt. Jag känner att mina spärrar suddas ut lite och närhet flyttas upp o prio. Var och tränade och ut och sprang igår ikväll, det hjälpte. Så ska nog käka lite frulle nu och sen åka och träna lite. Kör förträngning istället, mycket lättare. Jag har inte kännt nå behov av närhet och kärlek på rätt länge (förutom vissa söndagar) och det är ju för att jag har ersatt det med massa annat, jobb, träning, träffa vänner och festandes. Och nu gör det sig lite påmint att jag är singel. Hata semester! Näe, nu är det dags att skruva upp aktivitetsnivån och träningsnivån så allt blir som vanligt igen! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ja men det kan du jätte gärna få göra om du vill=)

2011-07-30 @ 13:23:46
URL: http://psajk0.lbogg.se
Postat av: Stora L

Hmm... Låter ju inte så skoj det där. Och att förtränga sina känslor är ju sällan en superbra fix. Jaja. Önskar jag hade bättre råd.

2011-08-01 @ 23:21:53
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0