Helgen

Ännu en bra helg! God mat och dryck på tabban med flicksen i fredags! Jättemys:) Deras dagens är ju att döda för, då är sommaren i stan! Muuuuuums :) Kul att kika på alla studenter, så små men så fina!! :)

I lördags var jag till Stockholm med Catta och kikade på bröllopsklänningar! Så vacker kvinna!!! <3 Sen blev det lite käk i stugan och sen förfest med grabbarna. Haha gött att va ensam tjej! :P Förfest med beerpong och min dricka var typ slut på en halvtimma :P RIKTIGT ROLIG KVÄLL! Älskar dem! Tyvärr blev det inte nå sömn knappt då jag kom hem vid fem och då började det ju åska, herre min skapare vad det åskade!!! Var upp nån gång i timman men typ halv tio så gav jag upp att försöka sova och gick upp!

Igår är jag lite stolt över mig själv som trotsade baksmällan och la trall på min balkong istället för att sova hela dagen! :) Nu ska jag inhandla lite bord och stolar och få fint så kommer det bli toppen, då är den som vill välkommen på en kall dagens på min balkong :D Avslutade kvällen med lite filmmys och gick och la mig med ett leende på läpparna efter en toppenhelg! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill komma över på en kallis=)

2011-06-13 @ 19:14:40
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0