Inte mycket gick rätt igår, inatt, idag!

Såhär var det:

Igår åkte jag iväg och tränade på kvällen och när ja kom hem kom jag inte in i porten. Grattis Helena, du har glömt bort att det var idag som de skulle byta till tags för att komma in i huset. Nyckel gäller alltså inte längre utan en sån elektronisk droppe behövs för att komma in.Så jävla klantigt av mig att ha glömt bort det och inte satt på taggen på nyckelknippan. Och jag tackar Gud för att jag skulle lämna gymkortet till Emma efter träningen, och därför hade med mig mobilen som jag annars aldrig har till träning. 

Kontaktade en kille som bor i samma förening som mig och skällde ut honom på skoj för att han inte hade påmint mig och funderade på om jag kanske skulle slagga där, men eftersom jag hade tränat så hade jag bara äckliga kläder dessutom, inga rena trosor, inga strumpor, ingen tvål INGENTING vettigt, inte ens en plånbok. On top of allt så hade jag även fått mens men som tur var hade jag ett par tamponger i träningsväskan. Så tanken på att komma asäcklig till en kille som man inte träffat jättemånga ggr och sova kändes ju sådär.

Jag fick ringa mamma och åka ut till stugan och hämta deras lägenhetsnyckel så att jag skulle ha någon stans att duscha och sova! Längre än så kunde jag knappt ta mig eftersom jag knappt hade bensin i bilen. Jag fick ett par nya trosor av mamma också, det var snällt. Så jag lånade duschen hos dom, lånade mammas deo och trosor och snodde till mig ett par strumpor. I bilen hittade jag ett par gamla byxor som låg där för att de skulle till återbruket och en oanvänd (tror jag) topp i träningsväskan. BH var bara att glömma, för det fanns inte. Och mat efter träningen kunde jag varken köpa nåt eftersom jag inte hade plånbok.

Eftersom jag kände mig rätt hopplös och behövde en kram så gick jag över en sväng till grabben iallafall och tiggde till mig några kramar. Helt osminkad, slitna byxor, utan BH och med mammas trosor, haha jäkligt sexigt:P. Men jag behövde en vän för tillfället och bara ett par armar.

Jag kunde ju sova där likväl som i mammas lägenhet, men eftersom jag inte är van att sova med någon annan än mig själv så kunde jag ju såklart inte sova. Så klockan tre gick jag hem till mammas och pappas lägenhet för att få ett par timmars sömn. Passade bra eftersom han ändå skulle upp och kika någon hockeyfinal då. Dock finns det ju en anledning till att mamma och pappa inte sover i lägenheten, det är för att det är ASVARMT i lägenheten, och det var det. Så sov knappt nå mer. Jag fick även ge killen min mammas och pappas hemnummer för att han skulle kunna ringa och väcka mig eftersom mitt batteri i mobilen (och då mitt alarm) blinkade rött för fullt och var på väg att dö, så då var det inte lättare att sova.

Klockan sex kunde jag äntligen komma in i min lägenhet igen, för då låses ju porten upp. Hem ljuva hem! Och mina kycklingfiléer har legat fint på bänken hela natten så de var bara att slänga. Ingen mat, ingen matlåda. Idag var tanken att jag skulle gå på ett pass på friskis, HIT kl 17. Men frågan är om jag pallar det.....

Man skulle kunna säga att jag är trött idag........

Kommentarer
Postat av: OllE

:) de är bara att le! Det är som vanligt problem kommer aldrig ensamma....

2011-06-16 @ 23:49:33
Postat av: Emma

Eller hur helt sjukt att han blir pappa!!!

2011-06-17 @ 17:12:27
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Stora L

Ojojoj! Verkar inte varit din dag. :)

2011-06-17 @ 17:32:41
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0