Minihelg

Jag haft en skön liten minihelg! Igår var jag hos Fia en sväng med Ylva och drack vin och hade det gött, sen tog vi oss till stan en sväng och gick vi till Å och hade lite barhäng, mycket trevligt! :) Idag vaknade jag dock med lite skallebank efter vinet igår :P Tog mig upp ändå och iväg och gjorde 5km på Rocklunda, men nej jag sprang inte hela för det kändes som att hjärtat skulle hoppa ur, så lite bakis var jag nog:P Tog mig också in på gymmet för lite styrka! Sen tog jag mig ner till Mamma och pappa och fick jättegod grillad mat, lax med sallad, grillade grönsaker och massa mums!! :) Blev en sväng till Ikea med sötaste Emlan, jag köpte en ny kudde för att det behövdes, bara hoppas nu på att den är skön! Åkte iväg en sväng till rangen och hade en skön stund i sommarkvällssolen och nu har jag avnjutit lite te och macka i soffan framför BB. Härliga dag!:)

Nu är jag ju bara sådär sugen på att gå och lägga mig och vakna av klockan klockan sex imorn.... :( Men men, efter 9h på jobbet är det ju åter igen helg! 3 dagar dessutom. Har lite skojsigt inplanerat!! :)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0