Rätt nyttig av mig



Haha, ville bara visa detta, var in på affären igår för att jag behövde lite grejer, jag måste säga att jag faktiskt äter rätt nyttig mat, såg iallafall ut som det när jag tog ur grejerna ur påsarna :)

Idag var jag pch fyllde på med lite sallad, och tonfisk. Jag äter inte det för att det är nyttigt främst, utan för att jag tycker sånt här är mycket godare än typ potatis och köttgryta. Keso är en sån grej som jag typ inte klarar mig utan, det kan man ha till allt! Mums =)

Åt halva blodgrapen idag (det var ett test för att det är rätt nyttigt) men det var ju sådär gott... saften var god men köttet för beskt. Ska jag äta sån så ska jag nog pressa och dricka!

P.S Jag börjar få sån träningsvärk i alla småmuskler i ryggen, skinkorna, låren, bröstmusklerna och magen sen träningen igår (synd om mig_P). Märks att jag haft ordentligt uppehåll. Så jag vilade lite idag, men imorn blir det på´t igen!!! :D

Kommentarer
Postat av: Stora L

Oj vilken härlig matkasse du har! Haha... så ser inte alls min ut!



SV: Jo, det finns två skoaffärer i Ludvika. Men inte Scorett, din sko, skopunkten, nilson, eller någon annan vanlig skobutik. Och dessutom vill man ju inte se likadan ut som resten av stan.

2011-06-09 @ 06:26:48
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0