Värmande ord - så behövligt

Fick nyss detta mail från Säljchefen som jag jobbar mot. Just nu värmer det så himla mycket!!!!



>>>>
Subj: Vi är så glada för att du jobbar med oss!

Hej Helena! 

Jag vill framföra att vi är så glada för att du finns! Du räddar våra och systemets fel och brister många gånger om varje dag! Gigantiskt stort tack för det!!!

Jag mailade just följande om dig till Förnamn Efternamn (Min chef):

Vi är skyldiga Helena många  tack, hon har räddat både producenter och säljare flertal gånger från missar! Helena är en klippa!

Vill bara att du ska veta det!
Ha en fortsatt bra dag!

Med vänlig hälsning
<<<<


Kommentarer
Postat av: Stora L

Det är härligt att höra att du får cred för det fantastiska jobb du gör!

2011-06-08 @ 14:09:13
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det är härligt att få lite ros mellan allt ris! I fredags, igår och idag har jag annars inte velat jobba alls :(

2011-06-08 @ 14:54:58
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0