Asså seriöööööst!

Hahahahaha, jag blir mörkrädd ju! Snacka om psykfall! Eftersom jag är soffliggande denna fredag så slog jag på Big Brother och kikade lite. Asså, vad är det för människa?? Jag fattar att det kan vara påfrestande att vara instängd i ett hus, men dom borde genast ta ut henne därifrån, för hon är ju långt ifrån frisk!! Seriöst drygaste männiksan jag tror jag nånsin sett! Nej det är inte smickrande eller nåt alls, det är bara sjukt stört! Jobbiga dryga jävla människa, och herregud vad hon skämmer ut sig i tv, helt jäkla hysterisk, hennes föräldrar måste vara stolta!! finns bara en sak att säga: OMG! Fast för att ge det lite hopp så är hon ju väldigt ung fortfarande, hon växer nog till sig hon också! :)

Nu blir det Gone in 60 seconds istället! Bra film och man skipper få hjärtinfarkt av att se på den! :)

Kommentarer
Postat av: emma

HEJJA BB!!!!! Men ja v i hatar roza sån jävla dryg människa.. jag tål inte henne, jag hoppas verkligen hon blir utröstad på söndag... Men annars rockar det fett. Synd att hon är fin. fatta om hon skulle vara super gullig till sättet, då skulle det vara bra!

2011-03-26 @ 12:34:08
URL: http://psajk0.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0