Banken

Igår var jag så duktig och var på banken och ordnade upp lite. Fixade ett sparade och så band jag upp mitt bolån på ett år istället för rörligt. Det har ju inte så jättestor betydelse eftersom jag inte har så jättehöga lån, men ändå. Det är alltid vuxenpoäng att gå till banken och fixa tycker jag :) Får tacka Calle som lämnade mitt telefonnummer till killen på banken och tyckte han skulle ringa mig!

Idag har jag gjort raggmunk, jag har precis lärt mig tycka om det så jag fick för mig att jag skulle laga till det. Blev gott! :) Funderar på att kanske äta lite kladdkaka nu. Jag menar, jag tränar ju ändå inte :P

Kommentarer
Postat av: Stora L

Verkligen vuxenpoäng! Jag tänker att jag får ordna sånt när jag har någon form av fast inkomst och lån...

2011-03-30 @ 06:41:22
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0