Baddräkt/Bikini


Haha, jag och Emma skojprovade bikini idag. Jag får sånt tvång så fort jag ser en sån bikinibadräkt att jag måste prova, bara för att jag tycker att dom är speciella, fina och häftiga men aldrig nåt man skulle ha på sig på stranden, nåja man ska aldrig säga aldrig, men ändå. Provade en i svart ormskinsaktigt igår i tuna. haha säga vad man vill, men lite häftiga är dom ändå;D Läcker solbränna man får av den, men liiiite sassy ändå :P

Den högra marinbikinin var dock ganska fin, men det var synd för överdelen var konstig och jag skulle få dra i den hela tiden, men lite fin var den iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

meeen åd va fin den marina va! vart prova du den??:D

2011-03-14 @ 09:54:06
Postat av: Helena

New Yorker! :)

2011-03-14 @ 10:25:58
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/
Postat av: emelie

Åh min inte-gilla affär. Måste jag ju gå in å prova den. Skitsnygg!

2011-03-14 @ 18:06:36
Postat av: Emma

tycke du skakpa en sån baddräkt, så jävla snyggt, även den rosa rosa på cubus!!!!

2011-03-14 @ 20:05:12
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0