Blä för att träna förkyld!

Igår kryckte jag i nässpray i näsan och gick och tränade, tänkte att jag skulle ta det lugnt och inte stressa kroppen, och det var ingen fara, för kroppen var ändå inte vaken. Jag körde 15 min cross och sen lite styrka, redan vid första styrkemomentet, utfall, så kändes benen som spagetti och de värkte hela kvällen, trots att jag inte hade lilka mycket vikt som jag brukar. Och idag har jag mycket riktigt träningsvärk, det märks att kroppen inte är frisk alls, för så utmattad jag blev efter varje set är inte normalt. Det är en sak att det bränner i musklerna, men inte som igår, kändes som att hjärtat rusade för varje grej:( Nu vill jag bli frisk igen. Känner hur rastlöseten härjar i kroppen, och sen så börjar man kunna springa ute nu och jag bara VILL ut på vägen och springa. Det är så mysigt första tiden när man känner asfalten och gruset efter att snön har täckt det så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0