Detox!

Idag börjar jag med lite detox av mig själv. Efter sjukdom och så så har jag inte tränat och tryckt massor med godis och andra onyttigheter i typ tre veckor och det känns! Så idag sätter jag stopp för det! No more candyfross!! Tyvärr så gick mitt gymkort ut igår också:´( Men undrar om jag bara ska köpa gym eller om jag ska skaffa allkort. Men kanske bättre att köpa lösbiljetter för de gånger man ska gå på pass. Har ju svårt att hinna med gymträningen ibland och snart börjar ju golfsäsongen också och då kommer det inte blir bättre. Nu (förutom när jag varit sjuk då) kör jag gym ca 3ggr/veckan, löpning ca 2-3 ggr/veckan. Sen vill jag ju kunna slå lite golfbollar typ två ggr/veckan, och det kanske räcker. =)

Summa summarum, No more candyfross och införskaffa mig ett nytt gymkort! :D

Kommentarer
Postat av: emma

det skulle jag med göra men eftersom jag är sjuk tyckte jag synd om mig själv och kunde inte motstå! skit liv!

2011-03-21 @ 15:49:04
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0