Fredag


Fredag idag! :D Och det är AW med Rydell & Qvick! Lovely! Om jag bara inte blir hängigare så är det toppen. Just nu har jag bara ont i halsen och får lock för öronen hela tdien! Det är visserligen jävligt irriterande! Tänkte kolla på stan på lunchen om man kan hitta nåt kul att ha på sig, annars får det bli det tråkiga jag har på mig. Det är så svårt att klä sig snyggt så tidigt på morgonen, och tiden finns liksom inte.

För övrigt så väntar och väntar jag. Oddsen är 40%. Vem vill bubbla med mig nästa lördag? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller alla mina tummar såklart. och självklart är jag med och bubblar!!!!!!!!!



Vad sägs om du och jag (Och om nån mer skulle vilja följa med) typ vietnam i 2 veckor i november kanske?

2011-03-06 @ 15:31:58
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0