GAAAAH

Jag vettefan vad jag vill just nu. Jag är så rastlös och det är DRYGT! Jag vet inte vad jag vill med allt!!! ska jag söka mig vidare eller stanna här? Ska jag packa mig iväg utomlands? Trvis jag eller trivs jag inte? Vill jag vidare i jobbet? Vill jag vara singel eller ha pojkvän? Just nu är jag förvirrad och tycker inte att nåt är tillräckligt tillfredställande. Det kommer som ett brev på posten med jämna mellanrum. Det är rätt ofta det kommer typ den här perioden. Jag har tex klippt av mig håret från långt till kort två gånger ungefär samma perid, för att kroppen skriker efter förändring!! Förra året klarade jag mig rätt bra, då var jag rätt tillfreds med allt! Men varför blir jag såhär??! Jag tror att jag kan hålla det rätt bra i nivå när jag får löpträna, för då får jag ut med massa energi! Så det är nog lite därför också som det känns så påtagligt just nu när jag inte har tränat på två veckor och törs fortfarande inte löpträna... Och det märks på min shopping också, för när jag blir så här har jag en tendens att shoppa massor fast jag inte vet vad jag ska med det till! Det är lite liknade känsla som när jag hade PMS förut, då jag bara ville ur min egen kropp, nu är det lite samma känsla fast utan att jag mår dåligt, jag vill ändå ur min kropp och göra nåt NÅT liksom, vad som helst som skulle ge tillfredställelse! vart ska jag ta vägen med mig själv??!!!

Ut och springa kanske? nej jag är sjuk. Säga upp mig? nej kanske lite drastiskt. Raka av mig håret? nej då skulle jag ångra mig sen. Åka utomlands? Ja det skulle funka! Ha sex kanske? Får ta och ringa någon...

Kanske bara skulle härda, inte göra några drastiska, dumma beslut och hoppas på att känslan försvinner!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!



Jag googlade efter bilder om alkohol och hittade en på din blogg - http://ljuvahelena.blogg.se/images/2010/bakfyllengest_tecknat_107071660.jpg - som jag förmodar att du komponerat?



Vi är en grupp på på Malmö högskola som gärna skulle använda denna (som bakgrundsbild i en powerpoint-presentation) med din tillåtelse i vår muntliga redovisning. Skulle detta gå bra?



Mvh Peter



(redovisningen är nästa vecka och vi använder den absolut inte utan tillstånd, och jag återkommer hit tills dess och kollar om du svarat! :)

2011-03-16 @ 15:34:49
URL: http://kevlarsal.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja, jag har skapat den bilden. Det går bra, ni kan låna den bilden. Hoppas er presentation blir bra! :)



MVH Helena

2011-03-16 @ 23:02:42
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/
Postat av: pet

Tusen tack!

2011-03-17 @ 08:08:46
URL: http://kevlarsal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0