Jag är uttråkad

Idag när jag skulle lämna flexrapporten så frågade min chef mig om jag hört något från jobbet vilket jag inte har. Men jag passade på att tala om att oavsett om jag får jobbet eller inte så är jag uttråkad just nu. Jag behöver stimulans. Och om det finns något som jag kan hoppa på så vill jag göra det, och det kändes bra att prata med henne för jag kände faktiskt att hon förstod, det syntes på henne. Jag sa att det jag gör börjar bli för lätt och jag behöver nya utmaningar! Och så sa jag typ vilken typ av jobb jag vill ha också! Så nu är jag helt öppen med att jag behöver förnyelse! :)

Fast grejen är också att jag vill ha mer lön! Jag vill inte fortsätta på min pisslön som jag har nu, känns som ett hån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0