Men då!

I natt drömde jag att jag var på en fest och var tvungen att gå ut på balkongen och gråta för att jag inte mådde nå bra, jag yrade och hade ont i huvet. Det hade väl varit en okej dröm om det inte var så att jag vaknade för tidigt med huvudvärk och typ yrslig. Kändes som att jag hade feber så jag stoppade termometern i munnen och typ aa, jag hade lite feber, men inte så farligt. 10 min senare hade den dock gått upp 0,6 grader och jag tänkte att än så länge klarar jag mig och gick till jobbet. Men problemet är att den ju bara fortsätter att öka nu när jag sitter på jobbet. Jag fryser! Men nu har jag tagit alvedon och hoppas att det ska hålla febern i schack så jag klarar dagen:)

Jag är mest förvånad, jag har haft magsjuka, förkylning två gånger och nu feber och det är bara mars!!! Vad är det som händer?!! Känner mig som en jäkla vekling... :P

(Å så ångrar jag lite att jag körde sånt hårt löppass i måndags, känns som att kroppen kanske inte var redo för det haha;)


Kommentarer
Postat av: emma

välkommen tiill sjukklubben!§

2011-03-23 @ 11:57:08
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: emma

Jag är likandan, ofta om jag ska ringa till mamma och säga att jag är sjuk brukar jag typ börja gråta, för ingenting.



Vad skönt att man får bli en liten mammagris när man är sjuk, det är bara hon som kan. ingen annan!

2011-03-23 @ 16:26:33
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0