My new darlings


Skor Adidas: Stadium 699:-




De här skorna såg jag för ca två veckor sedan när jag och Emma var på Stadium. Då köpte jag de andra sneakersen. Men sedan dess så har jag liksom tänkt på de här skorna typ varje dag, att jag skulle gå och kika på dem igen. Och idag var jag där och jag slog till!! Jag bara kände att de var tvungna att bli mina. Jag tycker att de var dyra, men jag hade som sagt gått och tänkt på dem i typ två veckor så någon stans kunde jag väl inte släppa så då var det bara att köpa! :) Sen råkade jag gå in på Cubus och där var det 30% på allt i butiken. Nice! :D Så då "råkade" jag köpa två skjortor och ett par byxor. Jag är så glad för att jag hittat såna som jag vill ha. Jag har letat efter ett par boyfriens jeans som komplement till mina baggy som jag älskar att gå i så nu blev det ett par såna. Bild på dem kanske kommer sen också =)

Sen ikväll så blev det Grey's (såklart;)) och nu ska jag göra lite negerbollar innan jag går och lägger mig, för jag har råkat säga att jag ska ha såna med mig imorn :P

Pöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0