Mysig helg!

Helgen började med lite god middag på Tabazco med några tjejjer. Sååå gott med dagens, alltid!! Åt oxfilé, hur gott som helst.

Lördagen började med att jag blev överbjuden på frukost hos mina föräldrar och sen åkte jag, Emma och Sara till Tuna Park. Väldigt trevligt!! Sen spenderade jag och Emma kvällen hemma hos Nicke tillsammans med honom och Jonas. Kollade schlager, en film, gjorde varma mackor och bara mös! :)

Idag har jag varit på stan en vända med Emma men som tur är så höll jag mig i skinnet och köpte inget, för satan va massor av pengar det har gått den här helgen! Jag har stägat lite, gjort pannkakor med keso, och nu kikar jag på Pretty woman, när den är på tv, så bara måste man ju kika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0