Ta det lugnt

Nu tänkte jag att jag skulle göra nåt som inte är likt mig, jag ska faktiskt låta bli att träna hela veckan tänkte jag... får se hur det går, om det blir så. Tänkte att kroppen kanske behöver det. Tydligen så är vi inte nå bra kompisar just nu så jag får väl helt enkelt stanna upp mitt liv ett tag och vänta in den. Kan hända också att den faktsikt har tyckt att det har varit mycket ett tag, eftersom jag inte heller hade speciellt mycket semester i sommar, inte vet jag. Men ifrån säger den iallafall. Problemet är ju att man börjar tänka lite för mycket när man får för mycket tid... haha vad ska man annars göra liksom :P

Kommentarer
Postat av: emma

det tycker jag du gör rätt i. Kroppen kanske inte orkar nå mer. Jag har själv en liten paus just nu verkar inte bli frisk annars känns det som! Jag tror det blir bra=)

2011-03-28 @ 20:18:44
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0