Tävling!

Allt blir roligare om man gör det till en tävling! :D Igår när jag hade kaos i min lägenhet så gjorde jag en tävling för mig själv för att det skulle gå lättare. Jag satte på musik, tittade på klockan och gav mig själv en halvtimma, så skulle jag ha plockat bort alla kläder och prylar som låg överallt och städa ordning. Och halvtimma senare var det fint! :) Behöver bara dammsuga och så också men det orkade jag inte, huvudsaken var att slippa kliva över grejer. Sen klädde jag på mig och drog ut och sprang, tänkte att jag skulle bättra på träningsvärken :P Haha, var som att springa med två köttklumpar! Usch så tungt det var! sprang 5km på 30 min, det får duga efter förkylning. Men det märks att det går snabbare att springa på löpband än ute som jag sprang igår. Sen blev det lite styrka hemma.. men att träna hemma är inget för mig, det är så lätt att fuska :P Jag behöver träna på ett gym där det blir pinsamt om man ligger kvar på golvet för länge mellan situpsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0