Varför så snygga??

Jag har en fundering, varför ska alla tjejer vara så inihelvete snygga?! Nej, jag är inte lagt åt det hållet så vitt jag vet iaf. Men jag kan så ofta se så många snygga tjejer och bli så avundsjuk! Förlåt, men grabbar är inte lika snygga på samma sätt. Iaf inte lika många som det finns snygga tjejer. Någon som håller med mig? Ibland blir jag helt störd på hur jävla hög konkurrensen är! Som tjej ska man vara söt, snygg, sexig, lekfull, snäll, självstädig men inte för självständing, inte klaga, vara glad, förstående... typ "kåt glad och tacksam" Som kille räcker det typ med att han har bra värderingar så ska det typ duga... Det är lite orättvist. Killar ska man tycka om för dom dom är, dom ska inte behöva göra sig till, dom ska sitta där och rapa och pilla sig i naveln och har dom sagt att dom älskar en en gång så ska dom inte behöva säga det någon mer gång, medan vi tjejer ska vara fina och piffiga hela tiden, och yppar man att man vill spendera tid med sin pojkvän så är man krävande flickvän!

Nä nu kom jag off track, men vad jag ville säga är egentligen att det är tasktigt att det finns så många snygga tjejer! Skulle flytta till typ tyskland, där kanske dom inte är lika snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0