2009 var året



2009 var verkligen ett jätteroligt år när jag tänker tillbaka på det! Massa roliga fester. Tittar man på min profil på fb så är där så många härliga kort från just då! Massa nya roliga människor och massa galna upptåg! Allt har sin tid och vad jag ville säga var verkligen från hjärtat att 2009 var en väldigt bra tid. Jag vet att jag har sagt det förr, men det var ett omtumlande år på alla sätt men det som ligger kvar i minnet är verkligen hur roligt jag hade det! Jag vill tacka er som var inblandade i att göra det året så himla bra. Ni ligger mig varmt om hjärtat! <3

Kommentarer
Postat av: Salisen

De va verkligen ett roligt fest år. Ja minns Elitloppet å Breeders festen bäst:)så kul vi hade!!!<3 <3 <3

2011-05-19 @ 21:26:27
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0