Mardröm

Jag har drömt dåliga saker ett par nätter nu. Inatt drömde jag att jag var runt på ett badhus med massor av gångar och blev jagad av folk. Sen började jag se blod och slamsor på massor av ställen där människor hade blivit massakerade. Jag sprang som en galning och varje fönster jag hittade och ville ut genom var för små för att man skulle ta sig ut. Och så hittade jag ett fönster, som var högt över marken, och när jag ställde mig där ute så stog det ett gigantiskt "djur" ute på gården som väntade på att få mat, och vi människor var maten. Det var då jag fatttade varför det låg slamsor vid varje fönster. Jag vänder om men monstret kommer efter som en lång orm med ett öga. När den försöker äta upp mig så får jag tag på munnen och halsen och börjar dra isär den så den blir som flera huvuden och hur mycket jag än delar på den så dör den inte... och så vaknar jag... usch...:S



Typ så här såg monstret ut! Mycket läskigare i verkligheten när den där den inte var tecknad utan av kött och blod och slem.... :S

Ser nu att det ser ut som penis typ...kanske är det jag är rädd för, hahahaha!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0