30 årsfest, dop och allmänt myshelg!


Redo för 30års fest. (Älskar att man ser hur stökigt mitt vardagsrum är också ;))

Nu var det ett tag sen jag bloggade... Det har iallafall varit en väldigt mysig och bra helg denna helg. Startade helgen med att umgås med mina pojkar, lira lite kort och så såg vi en film hemma hos Nicke.

På lördagen flängde jag runt lite och sen gjorde jag färdigt doppresenten till Lea. På kvällen var det 30års fest för Patrik på Intiman. Väldigt trevligt! Tog det dock lite lugnt eftersom jag skulle upp på dop morgonen efter och för att jag fortfarande inte är fri från förkylningen. Lite tråkigt att jag missade grillkväll hos Ulles föräldrar bara, men man kan ju inte göra allt...

Söndagen var det upp tidigt för att fixa ordning sig lite för dop, och slå in presenten och så. Dopet var i mina hoods, Romfa. Det är så himla mysigt när vi alla vänner träffas tycker jag!! Fint väder hade vi också! :) När jag kom hem åkte jag vidare till mamma och pappa och solade och grillade med dem, sen en sväng på rangen. Bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Stora L

Du hinner med mycket på en helg du!

2011-05-23 @ 17:41:23
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0