Hemma igen.

Jahopp då var det dags igen då. Började med ont i halsen, sen kom förkylning huvudvärk och ont i ögonen. En gång är ingen gång. Två gånger är en gång, tre gånger är en för mycket och fyra är en vana. Som tur är brukar det ju gå över ganska fort :) Jag får så dåligt samvete att vara hemma men jag tänker inte gå och må så dåligt på jobbet igen som jag gjorde förra gången, måste börja lyssna på kroppen när den säger att den inte orkar. Ska på fest på lördag och spriga vårruset på tisdag så jag ger mig till imorn på mig att bli frisk! :)

Kommentarer
Postat av: Stora L

Usch vännen! Låter inte alls toppen. Och förkylningar har väl en vana att dyka upp olägligt! Men ta hand om dig och dra inte iväg på massa upptåg om du inte mår bra...

2011-05-12 @ 16:55:08
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0