Kärlek

Det har varit en lugn och skön dag idag. Jag hade massa kärlek över så jag gav den till min lägenhet, min bil och till mamma. Städade min lägenhet så den blev fin, sen åkte jag till mamma och pappa åt mat och firade mors dag. Jag gav lite kärlek till min bil också genom att städa ur och dammsuga den, tror den blev glad:) Tog en sväng till rangen och tränade slag, chippar och puttning. Jag gillar verkligen att vara där, det ger mig ro:) Sen tog jag mig hem, tog en skön dusch och kröp upp i soffan med en kvällsmacka och te <3 Pausade lite med att sätta mig vid pianot en stund. Och här i soffan sitter jag nu och bloggar lite innan jag ska ta mig in till min sköna säng. Jag älskar när man får såna här extrakänslor att livet är härligt och att jag är lycklig, när jag kom hem från rangen så kände jag precis det. Min lägenhet var fin och jag älskar verkligen mitt hem. Jag kände en sån varm myskänsla när jag satte mig i soffan med min kopp te. Man måste uppslatta livet:)

Och nu bör jag sova eftersom jag har lovat mig själv att vara lite snäll mot kroppen och att bli lite bra på det! :)

<3<3<3 Pussar och kärlek till er alla!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0