Lite frustrerad och ledsen



Jag är lite ledsen i ögat just nu för imorn är det Vårruset och jag kommer inte kunna springa som jag vill :´( Det suger! Jag hade hälokontroll på jobbet, där jag för övrigt hade skitbra värden, blodvärden, kolesterol, kondis mm, allt var asbra! Men jag passade på att fråga om det var okej att springa imorn fastän jag är förkyld och hon tyckte inte att jag skulle göra det. Så jag får se hur jag gör imorn. Mår jag lite bättre så kanske jag gör det iallafall, men annars får jag helt enkelt gå runt. DET ÄR INTE MIN STIL!!!! :( Inte för att jag springer asfort, men jag vill ju ändå slå tiden förra året såklart. Jag vill INTE GÅ! Jag vill INTE vara sjuk. Jag är frisk!!!!

Imorn är jag frisk, imorn är jag frisk, imorn är jag frisk!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Stora L

INTE SPRINGA OM DU ÄR SJUK! Springa när man är sjuk = risk för hjärtfel, blodförgiftning och annan skit som är värre än att inte få springa!



Ta hand om dig istället!

2011-05-16 @ 20:11:35
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0