Tisdagsträning

Idag var jag och tränade, blev lite jogg intervallträning på bandet. Det var ju så jäkla kallt ute så huden ville vända sig ut och in bara av att gå till och från bilen :S Känns som det var aslänge sen jag tränade! Sist måste ha varit i onsdags eller torsdags förra veckan. Var visserligen ute och joggade och körde lite styrka i lördags. Inte för att träningen gör mig snyggare, starkare eller uthålligare, men den gör mig iallafall friskare och helare hoppas jag :)

I övrigt så är det fortfarande mycket på jobbet, har en extra jävla tidning hela veckan som jag bara inte gillar för att dom är så inrutade och stelbenta, men det är bara att ignorera och göra det bra iallafall :P

Jag är glad efter att ha haft en väldigt mysig helg också! :) Livet är rätt bra! :) Nu en dejt med min älskade säng, bästa sängen som finns!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0