Träänade idag :)

Idag har jag varit fri från nässpray i två dagar så idag joggade jag femman första ggn sen denna förkylning, kunde inte riktigt avgöra om hjärtat bankade av glädjerus eller av hat mot mig. Jobbigt vare, men jag tog mig runt femman på Rockis utan att gå så det kändes ändå okej. Fast lite rädd var jag för jag har inte varit där sen jag drömde om att två vänner till mig blev slaktade och skinnflådda i skogen, det var lite otrevlig dröm tycker jag. Här om natten drömde jag förresten att en annan kompis var gravid:P Vad mitt huvud håller på... Efter joggen blev det lite styrka på gymmet också, såå skönt. Mina axlar och nacke dör på jobbet om jag inte får träna. Gör så jäkla ont och blir såna knutar så jag blir ledsen. Måste träna axlar och rygg också för att kunna slå golfbollar utan att gå sönder och det vill jag ju.

P.S Kan Jangen och multivitaminen som jag nu shottar varje dag blir äckligare och äckligare, i morse trodde jag att jag skulle kräkas. Men kroppen ska i form i form i form och den behöver hjälp, så jag får stå ut!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra där snuttan!

2011-05-31 @ 19:00:07
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0