Valborgshelgen

I fredags var jag föst iväg till systemet med Nicke och sen åkte vi till Calle och satt och hade det trevligt. Sen tog vi oss ner till Å och drack lite gott och kikade på folk:) Igår började jag dagen med en liten jogg och lite utestyrka. Sen tryckte vi in oss i bilen och åkte ut på landet till Tomas och Therese! Därifrån åkte vi direkt till skjutbanan för att skjuta lerduva!! :D Det är verkligen jättekul, men lite läskigt i början. Såg lite misshandlad ut på armen/axeln när jag kom hem:P

Efter skjutbanan åkte vi hem till värdparet och blev bjudna på jättegod grillad mat och kongotårta som Sara hade bakat, MUMS! Å så fick jag kela med världens sötaste lilla bebis, Lea. Kommer lite bilder på henne sen! Härlig helg med underbara vänner och ett stort tack till värdparet!!! Skickar lite pussar till mina tjejjor också, där jag inte kunde vara med!

Nu står tvätta på listan, så jävla tråkigt!!! Ska få det färdigt så ska jag träffa Jonas sen, mycket roligare! :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha fin arm:)



åhh tack=)

2011-05-01 @ 18:48:17
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0