Vårruset



Igår GICK jag som sagt vårruset för första gången nånsin och här kommer en bild på nästan hela laget! Känns otroligt töntigt att vara med på en tävling, ha nummerlapp och GÅ. För att inte tala om att det kändes nå inihelvete frustrerande!!!! Gillar man att tävla generellt eller har något intresse som ligger en varmt om hjärtat så förstår man min frustration. Kan tyckas töntigt, "det är ju bara vårruset", men jag tycker sånt är kul, det är en tävling mot mig själv precis som andra saker, och jag HATAR att göra saker halvdant! HATAR att inte kunna göra det man tycker om!

Men om några dagar är jag nog igång igen med träningen... :)

Kommentarer
Postat av: emma

Tack gumman du är för söt!

2011-05-19 @ 20:01:16
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0