EGYPTEN :D




Åka fyrhjuling i öknen kan ha varit det grymmaste på hela redan. FY SATAN va KUL det var!!! :D Både jag och Emma var helt saliga när vi satt i bussen på väg hem från turen. JAG VILL MERA!!!! Vi stutsade fram över alla sandgupp i en jäkla fart, man satt och skrattade för sig själv hela tiden när man typ flög som en liten vante. Vi åkte till ett budinläger där vi drack te, rökte vattenpipa, red kameler och käkade innan vi åkte hem igen. På vägen hem var det het galet kul! Det var mörkt och jag hade inga lysen, så jag såg bara när Emmas baklyse hoppade så antog jag att min skulle hoppa snart också! UNDERBART!!! :D




Vi tog även en dagstur med båt för att snorkla i det stora blå! Fantastiskt vackert!!! Massor av fina fiskar och koraller! Jag kommer ta dykarcert så snart jag bara kan! Älskade sista revet vi stannade vid för där fick vi hoppa från båten. Jag både hoppade och dök. Sen frågade jag guiden om vi fick klättra upp på taket och hoppa där ifrån och det fick vi!!! :D hihi bus bus!




Det var ett smakprov av de 1300 bilderna vi tog i Egypten. Fler kommer kanske sen men jag tänkte att ni skulle få lite bider nu annars vet jag vad som händer, jag sitter med dem tills efter jul och de kommer aldrig upp :P Och jag ville ju visa de fina bilderna först. Så kommer de galna och inte lika snygga fotona sen. Därför finns inga bilder på vissa saker då jag bara hade min lilla digitalkamera med mig. Helt fantastisk RESA har vi haft!!! TACK söta goa Emma för jättemysigt resesällskap! LOVE YOU!!! <3
Trackback
RSS 2.0